Leerstijl:

Ik leer iets het liefst door te observeren en mijn fantasie te gebruiken. Door goed naar de leerstof, andere mensen of een probleem te kijken, kom ik erachter hoe iets in elkaar steekt en in zijn werk gaat. Ik houd ervan om te brainstormen over leerstof en oplossingen, en ben daarbij erg creatief. Daarnaast houd ik wel van duidelijkheid. Om iets te leren moet de leerstof voor mij concreet en helder zijn. Deze creatieve leerstijl heeft zo zijn voordelen. Doordat ik altijd eerst goed observeer zie ik veel verschillende aspecten van de leerstof of een probleem. Daarnaast kan ik hierdoor op originele ideeën komen waar anderen misschien niet gelijk aan gedacht zouden hadden. Daarbij heb ik wel de tijd nodig om rustig na te kunnen denken.

Het geleerde pas ik graag meteen toe in de praktijk. Via deze manier ontwikkel ik mij het beste qua kennis en vaardigheden.

 

Werkstijl:

Ik ben een perfectionist. Ik ben altijd op zoek naar perfectie, maak niet graag fouten, en alles moet zorgvuldig gebeuren. Alles wat ik moet doen heb ik goed georganiseerd. Zo kijk ik altijd vooruit met het plannen. Een valkuil hierbij kan zijn dat ik te veel tijd kwijt ben aan bepaalde activiteiten. Daarnaast vraag ik niet graag hulp aan een ander. Ik wil alles zelf doen en kunnen. Ik ben een doorzetter, en als iets mij niet lukt zal ik niet gauw opgeven. Als laatste sta ik voor iedereen klaar, en help ik graag een ander.

 

Kernkwaliteiten:

-Behulpzaam                                   -Introvert

-Bescheiden                                     -Ordenend

-Flexibel                                             -Rustig

-Gedisciplineerd                               -Spontaniteit

-Gehoorzaam                                    -Volgzaam

 

Rol in een team:

Mijn rol in een team kan er als volgt uit komen te zien.

-Ik zet ideeën om in taken en bezigheden

-Ik kan improviseren

-Ik ben creatief

-Ik analyseer alle mogelijkheden

-Ik creëer overzicht

-Ik lever dingen op tijd in

-Sociaal begaan en gevoelig

-Ik ben technisch vaardig